Bombardier Transportation anunta lansarea unui concurs online mondial, pentru crearea unui design de interior inovativ pentru trenuri. “Yourail – Visions of Modern Transportation” apeleaza la consumatori pentru a da frau liber creativitatii si a isi exprima viziunea proprie asupra interioarelor viitoarelor trenuri.
Concursul a fost lansat mondial in luna noiembrie anul curent si poate fi accesat la www.yourail-design.bombardier.com; acesta este deschis catre oricine este interesat de design-uri inovative pentru interioare de trenuri.

Participantii isi pot inscrie gratuit propunerile pentru trei tipuri de calatorii: de placere, business si interurbane. intr-o a doua categorie, un instrument de configurare 3D poate fi folosit pentru a crea huse de scaune, spre a obtine interioare placute. Termenul-limita pentru trimiterea proiectelor este 14 decembrie 2009.

Retail jobs

“in timp ce sugestiile venite de la operatorii de trenuri, clientii nostri directi, sunt foarte importante, acest concurs ne permite implicarea directa a pasagerilor pentru o mai buna intelegere a nevoilor acestora. De asemenea, ne va facilita propunerea de solutii inovative”, declara Martin Ertl, Chief Innovation Officer Bombardier Transportation. Acesta adauga : ”in doar cateva zile am primit 1000 de inscrieri. Mai mult de 780 de utilizatori de internet sunt deja membri activi ai comunitatii YouRail si iau parte la ceea ce se cheama open innovation. Acest lucru demonstreaza potentialul pe care o astfel de implicare a utilizatorului final il are in aceasta afacere ”.

Participantii la competitie sunt invitati sa trimita propunerile lor pentru diferite categorii pe Internet. Executivii Bombardier si expertii alesi vor selecta designul castigator si vor oferi premii in valoare de 10 000 de euro pentru cele mai bune proiecte. Propunerile castigatoare vor fi prezentate de catre Bombardier in septembrie 2010 la cea mai importanta expozitie de tehnologie feroviara din lume, InnoTrans, in Berlin.

Citeste si:
Ovidiu Silaghi, ministru al Transporturilor în Guvernul Ponta,...
Ovidiu Silaghi, ministru al...

Chris Antonopoulos, vicepresedinte de Vanzari Bombardier Transportation si membru al juriului YouRail, accentueaza: ”Suntem prima companie producatoare de tehnologie feroviara care creaza o comunitate online pentru inovatie. Aceasta ne ajuta sa anticipam nevoile utilizatorilor finali, sa identificam trendurile si sa indrumam utilizatorii”. Directorul Bombardier Transportation accentueaza importanta crescanda a design-ului interior pentru trenuri, acestea facand parte din eforturile strategice ale companiei Bombardier, menite a face calatoria cu trenul mai confortabila si mai atractiva pentru pasageri.

”Asemenea masinilor sau avioanelor, concuram la acelasi nivel de confort si avantaje, sau chiar mai mare. Vehiculele precum trenul nostru de mare viteza Zefiro, precum si trenurile regionale ca Talent 2 pentru Germania sau Spacium din Franta sunt doar cateva exemple de trenuri atragatoare si moderne produse de Bombardier, ce ofera confort personalizat si conditii de calatorie atractive. YouRail devine, astfel, un instrument excelent pentru a ajunge si mai aproape de vocea consumatorului, in ceea ce priveste viitoarele proiecte”.

Citeste si:
Bombardierul care ajunge in orice loc din lume, in doar o ora
Bombardierul care ajunge in...

Despre autor:

Citeste articolul integral pe Corporatenews.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.