Operatorii de telecomunicatii in­cearca sa isi diversifice meto­dele prin care obtin venituri. Una dintre acestea este repre­zentata de magazinele online, care aduc insa o pondere mica din inca­sarile totale, de aproximativ 5%. Oficialii operatorilor se asteapta insa ca numarul tranzactiilor incheiate online sa creasca anul acesta
Profilul clientului care cumpa­ra online de la operatori: persoane de pana in 34 de ani, din mediul urban, care consuma mai multe servicii decat media clientilor.

Romtelecom a facut cea mai recenta miscare in atragerea de clienti catre mediul online prin inaugurarea unui mall pe platforma lansata de Deutsche Telekom, clickhop.ro. Magazinul va livra produse IT&C, pentru casa si gradina, articole sportive si altele importate din Germania. ,,Peste 5% din vanzarile totale s-au realizat anul trecut prin magazinul online (cel disponibil pe pagina de inter­net a operatorului - n.r.). Ne asteptam anul acesta la o crestere de doua cifre pe acest segment”, a declarat pentru ,,Fin.ro” Alina Petri, director al diviziei e-busi­ness si publicitate in cadrul Rom­te­lecom.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.