CorporateNews1 Februarie 201112:34

Lectura de 2 minute

Orange a lansat o noua aplicatie online care ofera clientilor informatii despre calitatea semnalului si posibilitatea de a-si exprima opinia despre reteaua de acoperire din zona in care se afla.

Pe site-ul Orange, clientii pot afla daca au semnal, ce fel de tehnologie este disponibila in aria selectata si, mai ales, pot vedea calitatea semnalului. Aplicatia este foarte usor de folosit, clientii avand la dispozitie doua variante: acceseaza harta interactiva a tarii sau completeaza campurile de cautare cu numele localitatii sau al strazii.

Informatiile oferite sunt structurate pe mai multe nivele, in functie de tipurile de tehnologie: 2G pentru apeluri si SMS-uri sau e-mail si navigare pe internet, 3G pentru navigare pe internet si apeluri video sau 3G+/HSPA pentru navigare mai rapida. Calitatea semnalului este clasificata pe cinci grade de intensitate, de la o intensitate redusa la una excelenta.

Una dintre directiile strategice ale Orange este de a imbunatati calitatea retelei, un element important fiind parerea consumatorilor. Noua aplicatie faciliteaza comunicarea cu clientii prin functia speciala de feedback. Acestia au posibilitatea sa trimita sugestiile referitoare la extinderea acoperirii sau la calitatea semnalului si sa raporteze eventuale intreruperi de semnal. Clientii introduc localitatea sau adresa, aleg tipul de servicii despre care vor sa isi exprime opinia si completeaza campul de descriere. Formularele sunt directionate catre departamentul Serviciul Clienti al Orange Romania pentru a fi analizate. Cei care trimit formularul si lasa datele de contact vor primi un e-mail de confirmare. In plus, pe site exista si doua tutoriale de familiarizare cu functiile aplicatiei.

„Vrem sa oferim un grad ridicat de transparenta in ceea ce priveste serviciile si produsele Orange. Noua aplicatie asigura aceasta transparenta in ceea ce priveste acoperirea prin informatii despre calitatea semnalului si despre tehnologiile existente. Astfel, clientii se pot informa mult mai rapid inainte de a achizitiona un produs sau serviciu daca reteaua din zona in care locuiesc suporta serviciu dorit. Feedback-ul pe care il primim de la clientii nostri ne ajuta la imbunatatirea calitatii semnalului. Anul acesta Orange planuieste investitii semnificative atat in retea, cat si in serviciile de asistenta pentru clienti.” a declarat Liviu Turcu, Product Manager, Orange Romania.

Citeste si:
Cea mai buna experienta 5G, de astazi disponibila clientilor Orange
Cea mai buna experienta 5G,...



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.