Situatia economica dificila si deci­ziile politicienilor au fost factorii principali care au in­fluentat comportamentul com­pa­niilor si in ceea ce priveste con­­sumul de servicii de telefonie. Redu­ce­rile de costuri au marcat categoric si aceasta categorie de produse, operatorii fiind nevoiti sa conceapa produse si ser­vicii care vin, acum mai mult ca niciodata, in sprijinul nevoilor companiilor.
„Firmele cauta acum sa optimizeze tot ce se poate, se intreaba daca au nevoie de atat de multe linii telefonice, abonamente mobile, cauta mijloace mai eficiente de a comunica. Avem apro­xi­mativ 130.000 de clienti pe tot cuprinsul Romaniei pe segmentul companiilor medii. Acestia, in unele cazuri, se intreaba daca au nevoie de 10 linii de telefonie sau daca nu pot reduce numarul acestora la 5. Intreaba cum pot face economii la nivelul tuturor segmentelor. Ne con­frun­tam cu acest lucru. Insa reducerea nu se intampla numai pe segmentul telefoniei fixe, ci si pe cel al telefoniei mobile, iar clientii cauta sa renegocieze toate pache­tele de abonamente”, a explicat situatia din industria locala de telecomunicatii George Makowski, director executiv co­mercial pe segmentul de business.
Retail jobs


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.