Astfel, numarul contractelor cu clientii a scazut la 1,589 de milioane la 30 iunie 2010, cu 54.400 mai putini decât la finele primului trimestru, potrivit raportului companiei olandeze UPC Holding.Veniturile UPC România au

Veniturile UPC România au crescut în trimestrul al doilea faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce numărul total al abonaţilor a scăzut cu 3,1%, reflectând condiţiile economice nefavorabile, dar şi incertitudinea şi dezechilibrele cauzate de măsurile de austeritate.

Astfel, numărul contractelor cu clienţii a scăzut la 1,589 de milioane la 30 iunie 2010, cu 54.400 mai puţini decât la finele primului trimestru, potrivit raportului companiei olandeze UPC Holding.

Compania a pierdut clienţi pe segmentul de cablu analog, atât din cauza condiţiilor dificile de piaţă, cât şi ca urmare a promovării agresive a serviciilor de televiziune digitală şi HD. "Odată cu deprecierea nivelului de trai s-a putut observa şi o modificare a comportamentului românilor, tradusă prin renunţarea la anumite servicii (...) La nivel local s-a remarcat, de asemenea, şi migrarea anumitor clienţi spre operatori cu preţuri mai mici pentru un conţinut tv mai restrâns", a declarat directorul financiar al UPC România, Severina Pascu, în comunicatul transmis de companie.

Retail jobs

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Jurnalul.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

{* *}

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.