CorporateNews23 Iulie 201015:47

Lectura sub un minut

Operatorul telecom american AT&T si-a crescut profitul cu 25% pe trimestrul doi datorita reducerii costurilor operationale si investitiilor in crestere, insa ritmul de crestere al numarului abonatilor a incetinit, in ciuda beneficiilor aduse de noul model iPhone al Apple, scrie presa internationala. Operatorii din SUA se lupta din ce in ce mai mult sa atraga noi abonati, multi clienti migrand pe alternative prepay. AT&T a adaugat in trimestrul doi 496.000 de clienti postpaid,
Operatorul telecom american AT&T si-a crescut profitul cu 25% pe trimestrul doi datorita reducerii costurilor operationale si investitiilor in crestere, insa ritmul de crestere al numarului abonatilor a incetinit, in ciuda beneficiilor aduse de noul model iPhone al Apple.

Operatorii din SUA se lupta din ce in ce mai mult sa atraga noi abonati, multi clienti migrand pe alternative prepay. AT&T a adaugat in trimestrul doi 496.000 de clienti postpaid, o treime din cei atrasi in urma cu un an in aceeasi perioada.

Citeste articolul integral pe Dailybusiness.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.