UPC Romania, unul dintre principalii operatori telecom de pe piata locala, a depasit pragul de 250.000 de abonati pentru serviciul de televiziune digitala si de 12.000 de clienti pentru cel de televiziune de inalta definitie (HD), lansat in toamna anului trecut.
Cresterea inregistrata pe segmentul digital de catre UPC de la lansarea promotiei dedicate Campionatului Mondial de Fotbal este de 4.500 de abonati in decurs de o luna. Din cei 4.500 de abonati noi la televiziunea digitala, 2.600 au optat pentru serviciile HD oferite de UPC.
"Aceasta crestere pe televiziunea digitala dovedeste interesul romanilor pentru cele mai noi servicii si tehnologii", declara Dragos Militaru, director comercial UPC Romania.
Despre autor:
Citeste articolul integral pe Wall-street.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Social Impact Award: 10 idei pentru binele societății vor fi incubate în vara...
Sursa: green.start-up.ro
-
Pickles, localul cu murături prăjite care-ți trezește simțurile
Sursa: start-up.ro
-
Cheesecake cu afine, un desert incredibil de pufos și delicios pentru această...
Sursa: garbo.ro
-
Ana Nicolescu, change strategist: Antreprenoriatul nu e greu. Ce e greu e să...
Sursa: kudika.ro
-
Top 5 motive pentru care un client renunță la magazinul sau la brandul preferat
Sursa: retail.ro
-
NN are 2,2 milioane de clienți în România
Sursa: futurebanking.ro
-
Recorduri de temperatură pentru această perioadă. ANM anunță cod portocaliu...
Sursa: wall-street.ro