UPC Romania, al doilea jucator pe piata de cablu TV locala, a pierdut in primul trimestru al acestui an aproximativ 46.500 de clienti pe segmentul de cablu analogic, ajungand astfel la 791.100 de abonati.
Toate celelalte servicii oferite de companie au crescut, cei mai multi clienti fiind atrasi de cablul digital si de ofertele de internet, potrivit raportului financiar al Liberty Global, grupul care controleaza compania.
Astfel, numarul de clienti de cablu digital a ajuns la 245.000 de utilizatori, in crestere cu 14.600 fata de decembrie 2009. In martie anul trecut, UPC avea pe acest segment 147.300 de abonati.
Despre autor:
Citeste articolul integral pe Wall-street.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Social Impact Award: 10 idei pentru binele societății vor fi incubate în vara...
Sursa: green.start-up.ro
-
Tartă cu vișine, un desert pentru toate gusturile în zilele caniculare de vară
Sursa: garbo.ro
-
Rector UPT: Companii vor să angajeze 1.000 de oameni, dar nu au de unde
Sursa: start-up.ro
-
Mondelēz International integrează oficial Chipita Global în portofoliul său
Sursa: retail.ro
-
20,4%, cota de piață a băncilor cu capital majoritar privat autohton
Sursa: futurebanking.ro
-
Din angajat în freelancer. Sfatul unui specialist pentru cineva care de mâine...
Sursa: wall-street.ro
-
Câte calorii are varza și ce beneficii sanatoase ne aduce?
Sursa: kudika.ro