23 Martie 2010 , 15:55 in CorporateNews
RCS&RDS a fost somat marti, de Consiliul National al Audiovizualului (CNA), sa intre imediat in legalitate si sa nu mai difuzeze, in pachetele sale, zece posturi TV, printre care Deutsche Welle, Italia 1 si TF 24, pe care le transmitea fara aviz, in cinci orase din tara, printre care si Bucuresti, informeaza Mediafax. Decizia vine dupa un control efectuat de CNA ca urmare a unei sesizari din partea operatorul de comunicatii prin cablu UPC Romania.

RCS&RDS a fost somat marti, de Consiliul National al Audiovizualului (CNA), sa intre imediat in legalitate si sa nu mai difuzeze, in pachetele sale, zece posturi TV, printre care Deutsche Welle, Italia 1 si TF 24, pe care le transmitea fara aviz, in cinci orase din tara, printre care si Bucuresti.

Decizia vine dupa un control efectuat de CNA ca urmare a unei sesizari din partea operatorul de comunicatii prin cablu UPC Romania.

Citeste articolul integral pe Economie.hotnews.ro



Te-ar putea interesa si:

Vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri?
Urmareste-ne si pe Facebook
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Twitter

Aboneaza-te la 9AM sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului RCS&RDS nu mai poate difuza 10 posturi TV, in lipsa avizelor necesare.