UPC Romania avea in luna februarie a acestui an peste 25.000 de abonati la serviciile de televiziune digitala cu DVR, iar dintre acestia 7000 sunt abonati si la televiziunea de inalta definitie, produs lansat in urma cu cinci luni, a declarat joi Severina Pascu, directorul financiar al operatorului de comunicatii prin cablu. Datele grupului Liberty Global arata ca la sfarsitul lui 2009 UPC avea un numar total de 1,25 milioane abonati, in scadere cu 1,09% fata de 2008, dar in crestere fata de tr
UPC Romania avea in luna februarie a acestui an peste 25.000 de abonati la serviciile de televiziune digitala cu DVR, iar dintre acestia 7000 sunt abonati si la televiziunea de inalta definitie, produs lansat in urma cu cinci luni, a declarat joi Severina Pascu, directorul financiar al operatorului de comunicatii prin cablu. Datele grupului Liberty Global arata ca la sfarsitul lui 2009 UPC avea un numar total de 1,25 milioane abonati, in scadere cu 1,09% fata de 2008, dar in crestere fata de trimestrul anterior al anului trecut.

"Avand in vedere interesul crescut al clientilor nostri pentru acest serviciu (de inalta definitie), la doar 5 luni de la lansare, ne-am extins grila de programe in format HD cu 3 noi canale ajungand la un pachet de 8 canale pastrand acelasi pret (15 lei/luna). Privim cu optimism modul in care vor evolua vanzarile pe acest segment, mai ales ca un procent de peste 5% dintre abonatii acestui serviciu este reprezentat de clienti noi sau clienti care au revenit in baza UPC special pentru a beneficia de acest serviciu", a precizat Severina Pascu.
Retail jobs


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Economie.hotnews.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.