"Avand in vedere interesul crescut al clientilor nostri pentru acest serviciu (de inalta definitie), la doar 5 luni de la lansare, ne-am extins grila de programe in format HD cu 3 noi canale ajungand la un pachet de 8 canale pastrand acelasi pret (15 lei/luna). Privim cu optimism modul in care vor evolua vanzarile pe acest segment, mai ales ca un procent de peste 5% dintre abonatii acestui serviciu este reprezentat de clienti noi sau clienti care au revenit in baza UPC special pentru a beneficia de acest serviciu", a precizat Severina Pascu.

Despre autor:
Citeste articolul integral pe Economie.hotnews.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Sneaker Industry: cum transformi pasiunea într-o industrie pentru împătimiți
Sursa: start-up.ro
-
Fiecare dintre noi suntem la volanul propriei vieți!
Sursa: garbo.ro
-
Simtel Team construiește centrale fotovoltaice pentru un nou client
Sursa: green.start-up.ro
-
România, pe primul loc în topul producătorilor de nuci din UE
Sursa: retail.ro
-
Revolut lansează Pay Later. Va ajunge și în România
Sursa: futurebanking.ro
-
Testul darurilor sacre: Ce cadou iti va oferi Universul?
Sursa: kudika.ro
-
Cristiano Ronaldo a devenit cel mai bine plătit om din lume pe Instagram
Sursa: wall-street.ro