Cu toate ca sectorul telecom a fost mai ferit de criza, concurenta acerba de pe aceasta piata se reflecta in ofertele tot mai competitive ale furnizorilor, care par sa se intensifice spre finalul anului – perioada care este caracterizata, fara...
Cu toate ca sectorul telecom a fost mai ferit de criza, concurenta acerba de pe aceasta piata se reflecta in ofertele tot mai competitive ale furnizorilor, care par sa se intensifice spre finalul anului – perioada care este caracterizata, fara promotiile speciale, de o evolutie mai lenta a vanzarilor.

”Faptul ca recesiunea nu s-a facut simtita atat de puternic precum se astepta in sectorul telecom nu inseamna ca operatorii de pe aceasta piata vor inregistra aceleasi cresteri ca in anii trecuti. Batalia se da pentru atragerea de noi clienti, dar mai ales pe fidelizarea celor deja existenti, iar acest lucru se poate realiza oferindu-le oamenilor ceea ce cauta cel mai mult in aceasta perioada: reduceri, gratuitati, preturi mici, chiar si cu riscul de a micsora temporar marjele de profit”, a declarat Dinu Malacopol, CEO al Digital Cable Systems.
Retail jobs


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.