”Faptul ca recesiunea nu s-a facut simtita atat de puternic precum se astepta in sectorul telecom nu inseamna ca operatorii de pe aceasta piata vor inregistra aceleasi cresteri ca in anii trecuti. Batalia se da pentru atragerea de noi clienti, dar mai ales pe fidelizarea celor deja existenti, iar acest lucru se poate realiza oferindu-le oamenilor ceea ce cauta cel mai mult in aceasta perioada: reduceri, gratuitati, preturi mici, chiar si cu riscul de a micsora temporar marjele de profit”, a declarat Dinu Malacopol, CEO al Digital Cable Systems.

Despre autor:
Citeste articolul integral pe Wall-street.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Cum să investești într-un startup: primii pași
Sursa: start-up.ro
-
Povestea Precious Circuit, start-up-ul fondat de doi tineri care fac...
Sursa: retail.ro
-
H&M experimentează cu șorțuri care captează dioxidul de carbon
Sursa: green.start-up.ro
-
Ce înseamnă PCT crescut la analize
Sursa: garbo.ro
-
S-a lansat asigurarea ING Salary Protect
Sursa: futurebanking.ro
-
Amna, dezvăluiri emoționante despre divorț! Cum și-a regăsit artista puterea...
Sursa: kudika.ro
-
Starbucks iese oficial din Rusia
Sursa: wall-street.ro