InfoClick, furnizorul serviciului universal al abonatilor de telefonie 118 800, estimeaza ca, dupa ce in primele doua saptamani de la lansarea serviciului au fost inregistrate aproximativ 30.000 de apeluri, in 2010 numarul acestora ar putea ajunge la...
InfoClick, furnizorul serviciului universal al abonatilor de telefonie 118 800, estimeaza ca, dupa ce in primele doua saptamani de la lansarea serviciului au fost inregistrate aproximativ 30.000 de apeluri, in 2010 numarul acestora ar putea ajunge la in jur de un milion de apeluri.

Registrul abonatilor include contactele utilizatorilor privati si ale companiilor (inclusiv utilizatorii de cartele preplatite), care accepta sa fie intrudusi in baza de date. Registrul care este disponibil si pe site-ul www.118800.com.ro si in limba engleza contine numere de telefon, din reteaua nationala fixa si mobila, numere de fax si adresa postala, iar pana acum are trei milioane de numere de telefon din toate retelele nationale fixe si mobile.


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.