Desi criza financiara a dus la scaderi in foarte multe domenii ale economiei, retailul de telefoane mobile a fost mai putin afectat, Vodafone estimand segmentul la aproximativ 5-5,5 milioane de unitati, scrie Wall-Street.

“Am observat o crestere a vanzarilor de telefoane mobile, in ciuda competitiei foarte accentuate de pe piata. Daca in 2008 erau foarte cautate modelele din gama "ultra-entry" (fara camera foto sau chiar cu ecran alb-negru), anul acesta vanzarile aferente acestui segment s-au mutat catre cele care au cel putin camera foto. Desi vanzarile pe segmentul ultra-entry au scazut in 2009, vanzarile de telefoane mobile dotate cu camera au crescut spectaculos. Acum exista o concentrare mai mare a vanzarilor de telefoane mobile la preturi foarte accesibile impreuna cu oferta de servicii, precum si a telefoanelor din categoria 'ultimele noutati'. Pe segmentul telefoanelor mobile cu camera de 3 MP sau peste, observam o crestere cu 25% fata de vanzarile inregistrate anul trecut”, a declarat Andrei Oltei, manager terminale la Vodafone Romania.
Retail jobs


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.