La doua luni de la relansarea magazinului online Orange (orange.ro/magazin-online) noua versiune imbunatatita a generat vanzari de 12 ori mai mari decat in perioada iunie-iulie a anului 2008, se arata intr-un comunicat de presa remis redactiei.

Numarul vizitatorilor unici ai magazinului online a crescut de peste 5 ori, iar numarul paginilor vizitate s-a dublat in iunie si iulie 2009 comparativ cu perioada similara a anului precedent.

Magazinul online atrage lunar 50% din vizitele de pe www.orange.ro. Cea mai vizitata sectiune este cea a telefoanelor mobil, cu o pondere in iulie de 63% din totalul paginilor vizitate in magazinul online. In luna iulie, clientii au cautat cel mai frecvent informatii despre iPhone 3GS, cu o pondere a accesarilor de 24%, urmatoarele modele in topul accesarilor fiind Samsung C3050, Nokia 3600, Samsung S5600 si Nokia 5800 cu cate 3-4% fiecare.

Retail jobs

Clientii sunt din ce in ce mai atrasi de posibilitatea achizitionarii unui telefon mobil in ofertele online dedicate. Astfel, cel mai bine vandut telefon din luna iunie a fost modelul LG KP501 Cookie in oferta Best Deal, iar in iulie in varful clasamentului de vanzari online s-a pozitionat Nokia 2330, disponibil exclusiv prin acest canal. Accesoriile cele mai populare sunt cele pentru noul smartphone iPhone 3GS: cabluri de date, casti bluetoooth, huse si incarcatoare.

Printre initiativele care au contribuit la cresterea vanzarilor online in ultima luna se numara lansarea in avanpremiera a comenzii pentru iPhone 3GS si promotia inedita prin care temperatura exterioara se transforma in reduceri pentru clientii care cumpara produse din magazinul online Orange. In cadrul promotiei de vara cea mai mare reducere acordata clientilor a fost de 13%, pe 28 iulie, cand temperatura a atins 38 grade celsius si numarul comenzilor a fost de 3 ori mai mare decat media zilnica.

Citeste si:
Orange montează un cablu submarin transatlantic ce va lega SUA,...
Orange instalează un cablu...

"Pana in acest moment promotia a inregistrat rezultate foarte bune, in concordanta cu obiectivele, si a inversat curba descrescatoare a sezonalitatii cu care se confrunta majoritatea magazinelor in perioada verii. Din acest motiv am decis sa prelungim perioada promotiei canicula face bine la reducere pana la sfarsitul lunii august”, a declarat Andreea Belenes, Online Manager la Orange Romania.

Succesul proiectelor din acest an sustine strategia Orange de pozitionare ca un jucator relevant pe piata online din Romania. In perioada urmatoare Orange va lansa noi proiecte pentru clientii care isi doresc ca modalitatea de achizitie online sa fie cat mai simpla iar produsele si serviciile oferite prin acest canal cat mai tentante.


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Corporatenews.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.