Samsung Electronics si clubul de fotbal Chelsea confirma extinderea colaborarii lor pana la sfarsitul sezonului din 2012/2013, se arata intr-un comunicat de presa remis redactiei CorporateNews.

Samsung a fost sponsorul oficial al clubului Chelsea din anul 2005, iar noul acord de parteneriat va cunoaste o imbunatatire semnificativa a beneficiilor strategice ale ambelor parti, incluzand drepturi si oportunitati aditionale care permit celor doua organizatii sa-si construiasca propriul succes ca si parteneri globali de marketing.

Tricoul Chelsea va continua sa poarte logo-ul Samsung. De asemenea, Samsung va beneficia de drepturi extinse de sponsorizare incluzand accesul la jucatorii Chelsea pentru scopuri de marketing si de exclusivitate pentru toate produsele electronice de consum (camere digitale, telefoane mobile sau echipamente IT).

SH Shin, President & CEO Samsung Electronics Europa a declarat ca ”Parteneriatul nostru cu Chelsea este deja foarte eficient pentru ambele parti; a crescut gradul de notorietate a marcii premium pe care o oferim, fapt ce a contribuit semnificativ la cresterile inregistrate in vanzari si la cota de piata in arii cheie ale business-ului nostru - in mod special in Anglia, unde cifra noastra de afaceri s-a dublat in ultimii cinci ani si unde am devenit recunoscuti de catre un numar cat mai mare de persoane precum o marca premium”.

Retail jobs

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

”In timpul acestei perioade, Chelsea s-a bucurat de foarte mult success pe teren, inregistand o crestere de 400% a bazei lor de fani la nivel global si dublandu-si in acelasi timp cifra de afaceri. Credem ca parteneriatul extins va ajuta ambele parti sa lucreze impreuna pentru dezvoltarea lor globala”.

Peter Kenyon, Chelsea FC Chief Executive a comentat ”Relatia noastra este mult mai importanta decat un aranjament conventional de sponsorizare. Chiar daca aceasta reinnoire reprezinta un plus de valoare excelent, pentru Chelsea este mai mult decat atat - este un parteneriat veritabil intre doua organizatii de succes pe scara globala, ale caror puncte forte si ambitii se completeaza reciproc”.

”Reinnoirea parteneriatului nostru este un pas important si suntem multumiti sa oferim drepturi aditionale pentru ca Samsung sa le poata folosi in arii cheie ale business-ului lor. Privim cu mare entuziasm continuarea parteneriatului si anticipam succesul mutual datorat extinderii relatiei noastre”.

”Mai mult, reafirma pozitia Chelsea pe piata de business si a sponsorizarilor precum unul dintre liderii din fotbal si demonstreaza ca investitia in aceste vremuri este cheia catre crestere”.

Citeste si:
Orange montează un cablu submarin transatlantic ce va lega SUA,...
Orange instalează un cablu...

Samsung considera parteneriatul cu FC Chelsea precum o relatie aflata in etapa de pioneriat in ceea ce priveste stabilirea de noi standarde in sponsorizarea din domeniul sportiv. Parteneriatul reprezinta o alianta strategica benefica intre doua organizatii care impartasesc multe caracteristici comune - ambele gandesc anticipativ, inovator si au succes atat pe scara locala, cat si pe cea internationala, experimentand niveluri impresionante de crestere in ultimii ani.

Samsung este un sponsor de top al Jocurilor Olimpice pana in 2016, in timp ce parteneriatul cu Chelsea a fost numit ”Cea mai buna sponsorizare a unei echipe de sport” in 2007 si ”Cea mai bine integrata Campanie de Marketing in domeniul sportului” in 2008, la prestigioasele premiii Sports Industry Awards, ce a recunoscut campania bine executata si a crescut foarte mult gradul de notorietate al marcii.


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Corporatenews.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

{* *}

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.