CorporateNews19 Martie 201010:44

Lectura de un minut

Power Net Consulting, furnizor local de solutii informatice integrate, a declarat recent ca strategia stabilita pentru anul 2010 vizeaza obtinerea unei cote de minim 4% din piata IT dedicata segmentului privat, valoarea acesteia fiind de aproximativ 7...
Conducerea Power Net Consulting, furnizor local de solutii informatice integrate, vizeaza sa obtina in 2010 o cota de minim 4% din piata IT dedicata segmentului privat, adica aproximativ 7 milioane de euro.

"O cota de piata importanta la nivelul integratorilor IT in segmentul privat este o prioritate inca din 2009. Cu toate acestea, rezultatele de anul trecut ne indica faptul ca doar 25% din venituri au fost obtinute din colaborarile cu mediul privat, restul provenind de la clientii publici. Anul acesta am definit o strategie mai clara in acest sens, ce cuprinde elemente complete de marketing, vanzari si servicii specifice, pentru a putea obtine rezultate clare in ceea ce priveste atragerea segmentul privat. Ne dorim sa incheiem 2010 cu o pondere de 35% a clientilor din domeniul privat, ceea ce ne-ar permite sa ne mentinem la nivelul financiar al anului 2009", a declarat Claudia Ilina, director de vanzari Power Net Consulting.

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.