Microsoft a fost votat cel mai puternic brand business din lume in 2010, in timp ce Google, liderul de anul trecut, ocupa in 2010 pozitia a 5-a in topul Business Superbrands Top 500, realizat de organizatia britanica The Centre for Brand Analysis (TCBA). TCBA selecteaza o lista initiala de 1200 de branduri, din care filtreaza, prin 25 de experti in branding, 500 de marci, care sunt analizate, apoi, de 1.700 de oameni de afaceri.Pozitia a doua a topului Business Superbrands din 2010 este
Microsoft a fost votat cel mai puternic brand business din lume in 2010, in timp ce Google, liderul de anul trecut, ocupa in 2010 pozitia a 5-a in topul Business Superbrands Top 500, realizat de organizatia britanica The Centre for Brand Analysis (TCBA).

TCBA selecteaza o lista initiala de 1200 de branduri, din care filtreaza, prin 25 de experti in branding, 500 de marci, care sunt analizate, apoi, de 1.700 de oameni de afaceri.


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Dailybusiness.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.