Filiala locala a producatorului de dispozitive de navigatie Mio Technology a incheiat anul trecut cu vanzari de 32.000 de unitati, pe o piata estimata la 60.000 de unitati. Sergiu Gansca (foto), Sales and Marketing Manager Mio pentru Roma&s
Filiala locala a producatorului de dispozitive de navigatie Mio Technology a incheiat anul trecut cu vanzari de 32.000 de unitati, pe o piata estimata la 60.000 de unitati. Sergiu Gansca, Sales and Marketing Manager Mio pentru Romania, a declarat ca cel mai ieftin dispozitiv din portofoliul companiei lansat ca un produs „de criza” a realizat 20% din volumul total al vanzarilor.
"Piata locala e oarecum impartita intre cei care vor GPS-urile ieftine, care au strict functia de navigatie, sa te duca de la punctul A la punctul B si atat, si intre cei care cauta dispozitive mai complexe, care sa inglobeze mai mul-te functii si care sa ofere mai mult. In cazul Mio, cel mai ieftin dispozitiv costa 499 de lei la raft, a fost lansat tocmai ca un produs de criza si a asigurat in jur de 20% din vanzarile noastre pe 2009”, a explicat Sergiu Gansca.
Citeste articolul integral pe Financiarul.com
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.