Filiala locala a producatorului de dis­pozitive de navigatie Mio Technology a incheiat anul trecut cu vanzari de 32.000 de unitati, pe o piata estimata la 60.000 de unitati. Sergiu Gansca (foto), Sales and Marke­ting Manager Mio pentru Roma&s
Filiala locala a producatorului de dis­pozitive de navigatie Mio Technology a incheiat anul trecut cu vanzari de 32.000 de unitati, pe o piata estimata la 60.000 de unitati. Sergiu Gansca, Sales and Marke­ting Manager Mio pentru Roma­nia, a declarat ca cel mai ieftin dispozitiv din portofoliul com­paniei lansat ca un produs „de criza” a realizat 20% din volumul total al van­zarilor.

"Piata locala e oare­cum im­par­tita in­tre cei care vor GPS-urile ief­­­tine, care au strict functia de na­vigatie, sa te duca de la punc­­tul A la punc­tul B si atat, si intre cei care cauta dis­po­zi­tive mai com­plex­e, care sa in­glo­beze mai mul-­t­e functii si care sa ofere mai mult. In cazul Mio, cel mai ieftin dispo­zitiv cos­ta 499 de lei la raft, a fost lansat toc­mai ca un produs de criza si a asigurat in jur de 20% din vanzarile noastre pe 2009”, a explicat Sergiu Gansca.

Citeste articolul integral pe Financiarul.com



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.