Conform unui comunicat de presa remis redactiei CorporateNews, berg Computers completeaza gama de servicii care insotesc pachetul ERP (Enterprise Resource Planning) bcManager Professional. Sistemul de asistenta a utilizatorilor, care va fi implementat la sfarsitul acestui an, este unul menit sa elimine distanta dintre beneficiarul aplicatiilor berg Computers si departamentul de suport al companiei.

"Prin intermediul DRT- o aplicatie web dezvoltata de catre noi, clientii nostri vor avea acces la informatii in timp real, putand afla stadiul solicitarilor lor si estimarile de timp pentru fiecare etapa a proiectelor. Consideram ca in acest fel relatia noastra cu utilizatorii va fi imbunatatita printr-o transparenta sporita si raspunsuri mai prompte la solicitari” declara Dan Rusu, Brand Sales Manager la bergComputers.

DRT (Direct Request Tool) este un instrument dezvoltat intern de catre bergComputers care intermediaza relatia client - furnizor si care are rolul de a imbunatati calitatea serviciilor de care beneficiaza utilizatorii bcManager Professional.

Utilizatorii acestui serviciu vor avea urmatoarele avantaje valoroase: orice solicitare poate fi transmisa furnizorului la orice ora, indiferent de program sau locatie. Transparenta costurilor este asigurata, acceptarea acestora fiind o conditie de demarare a proiectului.
Aplicatia furnizeaza informatii despre statusul fiecarui proiect, despre persoana responsabila si despre termenul de finalizare. Schimbarea statusului pentru un proiect este notificata prin e-mail partilor implicate.

Retail jobs

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Clientii pachetului dezvoltat de bergComputers beneficiaza de servicii complete, incepand cu analiza de sistem si implementare si pana la serviciile de scolarizare a utilizatorilor, asistenta online si personalizarile ulterioare ale aplicatiei. Echipa de suport a berg Computers ofera solutii optime, fara a fi necesara deplasarea la fata locului. Utilizatorii pot opta pentru una din urmatoarele modalitati de asistenta: sistem remote, telefon, orice aplicatie de instant messaging.


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Corporatenews.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

{* *}

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.