CorporateNews7 Aprilie 201111:45

Lectura sub un minut

Un raport al companiei Zacks Investment Research arata ca segmentul clientilor de lux, la nivel mondial, aflat in expansiune, va fi afectat de situatia din Japonia. Printr-o reactie in lant, au fost afectate companiile si bursele. La sfarsitul lunii martie, producatorul american de bijuterii Tiffany&Co si-a revizuit in scadere prognoza financiara pentru acest an, pe fondul efectelor cutre­murului din Japonia. Tiffany asteapta o crestere de 11% pentru primul trimestru fiscal din 2011, tinand cont de o scadere de 15% in Japonia.
In cazul producatorului Coach, 10% din veniturile pe care le realizeaza in Japonia sunt facute in provincia Sendai, cea mai afectata de dezastrul natural. Din cele 165 de magazine din Japonia, 20 s-au inchis complet, iar in altele s-au redus programul si numarul de persoane angajate.
Bernard Arnault, directorul general al Moet Hennessy Louis Vuitton (LVMH), a declarat ca se asteapta la un impact „destul de limitat” al dezas­trului din Japonia asupra afacerilor, vanzarile urmand a fi afectate doar in estul si nordul tarii.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.