Un raport al companiei Zacks Investment Research arata ca segmentul clientilor de lux, la nivel mondial, aflat in expansiune, va fi afectat de situatia din Japonia. Printr-o reactie in lant, au fost afectate companiile si bursele. La sfarsitul lunii martie, producatorul american de bijuterii Tiffany&Co si-a revizuit in scadere prognoza financiara pentru acest an, pe fondul efectelor cutre­murului din Japonia. Tiffany asteapta o crestere de 11% pentru primul trimestru fiscal din 2011, tinand cont de o scadere de 15% in Japonia.
In cazul producatorului Coach, 10% din veniturile pe care le realizeaza in Japonia sunt facute in provincia Sendai, cea mai afectata de dezastrul natural. Din cele 165 de magazine din Japonia, 20 s-au inchis complet, iar in altele s-au redus programul si numarul de persoane angajate.
Bernard Arnault, directorul general al Moet Hennessy Louis Vuitton (LVMH), a declarat ca se asteapta la un impact „destul de limitat” al dezas­trului din Japonia asupra afacerilor, vanzarile urmand a fi afectate doar in estul si nordul tarii.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.