Flanco, al treilea retailer de electronice si IT pe piata locala, lanseaza garantia All Inclusive, un serviciu prin care compania repara sau returneaza banii pentru un produs in cel mult cinci zile, insa costul activarii garantiei porneste de la 49 de lei.

Produsele sunt reparate la locuinta clientului sau in service, iar daca defectiunea este grava, compania ofera un produs nou sau returneaza banii in maximum cinci zile.

“ Clientul beneficiaza de asistenta la domiciliu, transportul produsului catre centrul de reparatii si inlocuirea produsului sau returnarea banilor,” a declarat Adrian Olteanu, CEO Flanco.

Garantia All Inclusive vine in completarea garantiei primite de la furnizor.

Flanco International este in insolventa din decembrie anul trecut, iar in prezent are aproximativ 500 de angajati si 71 de magazine cu o suprafata totala de 31.500 de mp. Principalii competitori ai Flanco sunt Altex si Domo.

Citeste si:
Cum faci comerț în vreme de criză? Vino la retailArena 2020 și află!
Cum faci comerț în vreme de...



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.