Aproape 8 din 10 romani au ajuns sa cunoasca brandul Dedeman chiar si numai dupa nume, pe fondul politicii agresive de extindere pe care a implementat-o compania in ultimii ani.
Dedeman a deschis patru unitati in 2010, la fel ca anul trecut. Retailerul a investit circa 50 de milioane de euro in magazinele pe care le-a inaugurat de la inceputul anului.
Germanii de la Praktiker au ramas lideri in topul notorietatii totale pe piata de bricolaj, 97% dintre respondenti cunoscand numele acestui brand.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Sneaker Industry: cum transformi pasiunea într-o industrie pentru împătimiți
Sursa: start-up.ro
-
Fiecare dintre noi suntem la volanul propriei vieți!
Sursa: garbo.ro
-
Simtel Team construiește centrale fotovoltaice pentru un nou client
Sursa: green.start-up.ro
-
România, pe primul loc în topul producătorilor de nuci din UE
Sursa: retail.ro
-
Revolut lansează Pay Later. Va ajunge și în România
Sursa: futurebanking.ro
-
Testul darurilor sacre: Ce cadou iti va oferi Universul?
Sursa: kudika.ro
-
Cristiano Ronaldo a devenit cel mai bine plătit om din lume pe Instagram
Sursa: wall-street.ro