Retailerul de bricolaj Dedeman, detinut de oamenii de afaceri Adrian si Dragos Paval, ocupa locul al doilea in topul celor mai cunoscute branduri de profil din tara, arata un studiu realizat de compania de cercetare de piata IMRCG Consulting.

Aproape 8 din 10 romani au ajuns sa cunoasca brandul Dedeman chiar si numai dupa nume, pe fondul politicii agresive de extindere pe care a implementat-o compania in ultimii ani.

Dedeman a deschis patru unitati in 2010, la fel ca anul trecut. Retailerul a investit circa 50 de milioane de euro in magazinele pe care le-a inaugurat de la inceputul anului.

Germanii de la Praktiker au ramas lideri in topul notorietatii totale pe piata de bricolaj, 97% dintre respondenti cunoscand numele acestui brand.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.