Aproape 8 din 10 romani au ajuns sa cunoasca brandul Dedeman chiar si numai dupa nume, pe fondul politicii agresive de extindere pe care a implementat-o compania in ultimii ani.
Dedeman a deschis patru unitati in 2010, la fel ca anul trecut. Retailerul a investit circa 50 de milioane de euro in magazinele pe care le-a inaugurat de la inceputul anului.
Germanii de la Praktiker au ramas lideri in topul notorietatii totale pe piata de bricolaj, 97% dintre respondenti cunoscand numele acestui brand.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Cum să investești într-un startup: primii pași
Sursa: start-up.ro
-
Povestea Precious Circuit, start-up-ul fondat de doi tineri care fac...
Sursa: retail.ro
-
H&M experimentează cu șorțuri care captează dioxidul de carbon
Sursa: green.start-up.ro
-
Ce înseamnă PCT crescut la analize
Sursa: garbo.ro
-
Puya și Melinda, poveste de dragoste ca în filme! Cei doi pleacă împreună la...
Sursa: kudika.ro
-
S-a lansat asigurarea ING Salary Protect
Sursa: futurebanking.ro
-
Ciolacu vrea mai degrabă impozitarea capitalului decât a muncii. ”Clasa medie...
Sursa: wall-street.ro