Vanzarile grupului german Metro in Europa de Est au crescut in primul semestru cu 5,5%, la 7,75 miliarde euro, datorita efectelor pozitive ale variatiilor valutare, iar trimestrul al doilea a fost afectat de conditiile dificile de piata, a anuntat...
Vanzarile grupului german Metro in Europa de Est au crescut in primul semestru cu 5,5%, la 7,75 miliarde euro, datorita efectelor pozitive ale variatiilor valutare, iar trimestrul al doilea a fost afectat de conditiile dificile de piata, a anuntat retailerul, care detine in Romania 50 de magazine.

Metro a inregistrat in regiune, in primele sase luni, un profit EBITDA (inainte de dobanzi, taxe, depreciere si amortizare) de 444 milioane euro, cu 10,4% mai mare fata de nivelul de 402 milioane euro din aceeasi perioada a anului trecut, cand vanzarile s-au plasat la 7,34 miliarde euro, se arata intr-un raport prezentat luni de grup.


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.