Retailerul german Metro Cash&Carry, cel mai mare jucator din comertul romanesc, cu investitii de peste 1 miliard de euro pe piata locala, vizeaza deschiderea a cel putin unui Metro Punct, un format de magazin mai mic, destinat clientilor revanzatori.

Retailerul german Metro Cash&Carry, cel mai mare jucator din comertul romanesc, cu investitii de peste 1 miliard de euro pe piata locala, vizeaza deschiderea a cel putin unui Metro Punct, un format de magazin mai mic, destinat clientilor revanzatori.

"Vrem sa deschidem cel putin un nou magazin Metro Punct, dar inca suntem in perioada de tatonari, de gasire a unei locatii, a unui teren", au declarat oficialii companiei. Deschiderea unitatii va avea loc pana la finalul anului.

Acestia au adaugat ca noul magazin va avea dimensiuni similare cu cel lansat deja in aprilie anul acesta, la Satu Mare. Este vorba despre un magazin de 2.000 de metri patrati, suprafata de patru ori mai mica comparativ cu cea a unui magazin Metro Cash&Carry standard. Magazinul de la Satu Mare a presupus o investitie de un milion de euro si are in oferta 3.000 de produse alimentare si nealimentare.

Retail jobs

Despre autor:

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.