Turneele finale ale Campionatelor Mondiale de Fotbal au devenit cele mai vizibile modalitati de promovare a brandurilor asociate echipelor nationale. În ce priveste expunerea pe internet a partenerilor competitiei din Africa de Sud, Nike isi domina rivalii intr-o maniera categorica.
Turneele finale ale Campionatelor Mondiale de Fotbal au devenit cele mai vizibile modalitati de promovare a brandurilor asociate echipelor nationale. In ce priveste expunerea pe internet a partenerilor competitiei din Africa de Sud, Nike isi domina rivalii intr-o maniera categorica.

Campionatul Mondial de Fotbal din Africa de Sud programează mai multe premiere majore ale unui astfel de eveniment, fără a interveni în constantele principale ale organizării unui turneu final. Bătălia sponsorilor oficiali şi ai naţionalelor este una dintre cele mai vechi dispute ale competiţiei.


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Moneyro.feedsportal.com


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.