In unele regiuni, vanzarile de televizoare s-au majorat cu peste 50%, in timp ce in America de Nord avansul a fost de numai 1% comparativ cu aceeasi perioada din 2009. Din numarul total de televizoare, aproximativ 40 de milioane de unitati au fost televizoare LCD, in timp ce plasmele au totalizat numai 3,4 milioane de unitati, iar cele cu tub catodic (CRT) au cumulate vanzari de 10,7 milioane de unitati.
Despre autor:
Citeste articolul integral pe Financiarul.com
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Cum să investești într-un startup: primii pași
Sursa: start-up.ro
-
Povestea Precious Circuit, start-up-ul fondat de doi tineri care fac...
Sursa: retail.ro
-
H&M experimentează cu șorțuri care captează dioxidul de carbon
Sursa: green.start-up.ro
-
Ce înseamnă PCT crescut la analize
Sursa: garbo.ro
-
S-a lansat asigurarea ING Salary Protect
Sursa: futurebanking.ro
-
Sezonul cald este despre exprimarea personalității!
Sursa: kudika.ro
-
Kozel, cea mai bine vândută bere neagră din Cehia, lansată de Ursus în România
Sursa: wall-street.ro