CorporateNews21 Mai 201010:56

Lectura sub un minut

Reteaua germana OBI, parte a grupului Tengelmann, care a intrat pe piata locala de bricolaj in toamna lui 2008, si-a bazat strategia de extindere, derulata pana in prezent pe deschiderea de magazine in parcuri de retail in care se afla si un...

Reteaua germana OBI, parte a grupului Tengelmann, care a intrat pe piata locala de bricolaj in toamna lui 2008, si-a bazat strategia de extindere, derulata pana in prezent pe deschiderea de magazine in parcuri de retail in care se afla si un hypermarket Real.

Hipermarketurile Real fac parte tot dintr-un grup german, Metro, prezent pe piata locala si prin intermediul Metro Cash & Carry, cel mai mare jucator din comert, respectiv Metro Punct, un nou format de comert.

Totodata, OBI a beneficiat de fiecare data cand a deschis un magazin de infrastructura construita si cu banii retelei de hipermarketuri.

Citeste si:
Raport eCommerce: Ce au cumparat online romanii in 2018?
Raport eCommerce: Ce au...

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.