CorporateNews5 Mai 201011:20

Lectura de un minut

Retailerul de cosmetice de lux Sephora a simtit criza economica, terminand anul fiscal 2009 cu o scadere de 4% a cifrei de afaceri, fata de 2008. Astfel, a ajuns la o valoare de 26 milioane de euro si se asteapta la o stagnare a valorii vanzarilor in...

Retailerul de cosmetice de lux Sephora a simtit criza economica, terminand anul fiscal 2009 cu o scadere de 4% a cifrei de afaceri, fata de 2008. Astfel, a ajuns la o valoare de 26 milioane de euro si se asteapta la o stagnare a valorii vanzarilor in 2010.

Pe acest segment de piata, criza s-a facut simtita incepand cu a doua jumatate a lui 2009, astfel ca, finalul anului a adus o usoara scadere a cifrei de afaceri fata de 2008.

“Am fost afectati in principal de deprecierea leului, ceea ce a cauzat si scaderea de 4% a cifrei de afaceri. Calculata in lei, valoarea vanzarilor a inregistrat o crestere de 10% fata de 2008, dupa ani cu cresteri de peste 15%”, declara Roxana Rasu, director general Sephora Romania si Balcani.

Citeste si:
Pusă la colț de americani, compania Huawei a raportat creșteri și...
Pusă la colț de americani,...

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.