Segmentul de retail IT, electronice si electrocasnice va stagna anul acesta sau, in cel mai fericit scenariu, va creste cu ponderi mici, sunt de parere oficialii Domo si Flamingo. Pe de alta parte, reprezentantii celui mai mare retailer online din Romania, eMag.ro, se arata optimisti dupa ce pe primul trimestru au inregistrat o crestere a vanzarilor cu 80% de la an la an, pana la 19 mil. euro. "Criza se mai simte la romani, fapt constatat mai ales in primele 2 luni ale anului. Mart
Segmentul de retail IT, electronice si electrocasnice va stagna anul acesta sau, in cel mai fericit scenariu, va creste cu ponderi mici, sunt de parere oficialii Domo si Flamingo. Pe de alta parte, reprezentantii celui mai mare retailer online din Romania, eMag.ro, se arata optimisti dupa ce pe primul trimestru au inregistrat o crestere a vanzarilor cu 80% de la an la an, pana la 19 mil. euro.

"Criza se mai simte la romani, fapt constatat mai ales in primele 2 luni ale anului. Martie, datorita Pastelui care a cazut destul de devreme, a fost mult mai vioi in retail, dar o adevarata concluzie, daca acestea este un semn de revigorare sau pura conjunctura, vom putea trage numai dupa luna aprilie", spune pentru DailyBusiness.ro Lorand Szarvadi, CEO Domo.


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Dailybusiness.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.