Directorul de marketing Domo, al doilea retailer de electronice si IT pe piata locala, Gabriela Mandrea a renuntat la functia pe care o detinea de la finalul lui 2005, pentru a se implica in cateva proiecte personale, aceasta fiind inlocuita de Ligia...
Directorul de marketing Domo, al doilea retailer de electronice si IT pe piata locala, Gabriela Mandrea a renuntat la functia pe care o detinea de la finalul lui 2005, pentru a se implica in cateva proiecte personale, aceasta fiind inlocuita de Ligia Rosu, cea care timp de sase ani fost directorul de marketing al retelei de magazine Diverta, potrivit declaratiilor fostului si actualului oficial Domo.

Schimbarea a avut loc de la 1 martie, dupa ce la finalul anului trecut Gabriela Mandrea a anuntat conducerea companiei ca isi doreste sa renunte la aceasta functie, pentru ca din vara dupa ce va termina cursurile de Executive MBA la Institutul de Administrare a Afacerilor din Bucuresti (Asebuss) va pleca in Rusia. Ea a adaugat ca aceasta plecare se datoreaza functiei pe care sotul sau, Costin Mandrea o ocupa de la 1 ianuarie si anume cea de national sales manager in cadrul Coca Cola in Rusia.
Retail jobs


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.