Domo, al doilea retailer electroIT pe piata locala, cu afaceri de circa 170 de milioane de euro anul trecut, a deschis un nou magazin de 2.500 de metri patrati in Baneasa Shopping City, ajungand la o retea de 127 de magazine sub brand propriu.

Domo, al doilea retailer electroIT pe piata locala, cu afaceri de circa 170 de milioane de euro anul trecut, a deschis un nou magazin de 2.500 de metri patrati in Baneasa Shopping City, ajungand la o retea de 127 de magazine sub brand propriu.

Acesta este impartit pe 2 etaje si ofera consumatorilor 15.000 de articole din peste 70 de branduri renumite.

„Suntem bucurosi ca strategia de optimizare si restructurare pe care o aplicam inca de anul trecut are deja rezultatele dorite, Domo ramanand singura retea de retail din sector in continua expansiune, foarte aproape de obiectivul principal stabilit pentru anul 2010, sa ajungem numarul unu pe piata din Romania. Cu deschiderea din Baneasa, am bifat inca o locatie vizata de mult timp”, declara Lorand Szarvadi – CEO Domo Retail.


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.