14 Ianuarie 2010 , 14:08 in CorporateNews
Retailerul belgian Delhaize a cumulat in 2009 vanzari de 233 milioane de euro in Romania si Indonezia, in crestere cu 15,5%. Avansul a fost determinat de performantele bune ale afacerilor din Indonezia, de extinderea retelelor de supermarketuri

Retailerul belgian Delhaize a cumulat in 2009 vanzari de 233 milioane de euro in Romania si Indonezia, in crestere cu 15,5%. Avansul a fost determinat de performantele bune ale afacerilor din Indonezia, de extinderea retelelor de supermarketuri si de achizitia celor patru magazine Prodas din Bucuresti, in iulie 2009. Pe plan international, vanzarile grupului au urcat anul trecut cu 4,8%, la 19,93 miliarde de euro.

Cresterea vanzarilor Delhaize in Romania si Indonezia a fost atenuata de evolutia nefavorabila a cursurilor de schimb valutar si de conditiile dificile de pe piata romaneasca, noteaza grupul in raportul anual.

Citeste articolul integral pe Financiarul.com



Te-ar putea interesa si:

Vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri?
Urmareste-ne si pe Facebook
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Twitter

Aboneaza-te la 9AM sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Delhaize a vandut mai mult cu 15% in Romania si Indonezia.