Retailerul belgian Delhaize a cumulat in 2009 vanzari de 233 milioane de euro in Romania si Indonezia, in crestere cu 15,5%. Avansul a fost determinat de performantele bune ale afacerilor din Indonezia, de extinderea retelelor de supermarketuri

Retailerul belgian Delhaize a cumulat in 2009 vanzari de 233 milioane de euro in Romania si Indonezia, in crestere cu 15,5%. Avansul a fost determinat de performantele bune ale afacerilor din Indonezia, de extinderea retelelor de supermarketuri si de achizitia celor patru magazine Prodas din Bucuresti, in iulie 2009. Pe plan international, vanzarile grupului au urcat anul trecut cu 4,8%, la 19,93 miliarde de euro.

Cresterea vanzarilor Delhaize in Romania si Indonezia a fost atenuata de evolutia nefavorabila a cursurilor de schimb valutar si de conditiile dificile de pe piata romaneasca, noteaza grupul in raportul anual.


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Financiarul.com


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.