8 Ianuarie 2010 , 10:30 in CorporateNews
Cei mai profitabili mari retaileri din România sunt cei care nu au deschis magazine în ultima perioada si care au o prezenta mai lunga pe piata româneasca. Cele mai profitabile magzine le are Cora, retea care a preferat sa nu investeasca nimic în anii „nebuni” de extindere. Cora, Metro si Selgros se detaseaza în topul profitabilitatii din retailul românesc, ce ia în calcul cele mai mari zece retele de magazine dupa ...

Cei mai profitabili mari retaileri din Romania sunt cei care nu au deschis magazine in ultima perioada si care au o prezenta mai lunga pe piata romaneasca. Cele mai profitabile magzine le are Cora, retea care a preferat sa nu investeasca nimic in anii „nebuni” de extindere.

Cora, Metro si Selgros se detaseaza in topul profitabilitatii din retailul romanesc, ce ia in calcul cele mai mari zece retele de magazine dupa suprafata de vanzare. Ca un exemplu de eficienta, Cora a obtinut, conform rezultatelor fianciare aferente anului 2008, o rata a profitabilitatii de aproape 1.860 de lei pe metru patrat si vanzari de 37.600 de lei/mp, ocupand, in cele doua cazuri, primul loc in cadrul celor mai mari 10 retele din Romania.

Citeste articolul integral pe Capital.ro



Te-ar putea interesa si:

Vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri?
Urmareste-ne si pe Facebook
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Twitter

Aboneaza-te la 9AM sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cora are cele mai eficiente hypermarketuri din Romania.