Ce va aduce pentru retailul autohton acest nou an de criza si cum vor reactiona consumatorii, pusi in fata nesigurantei zilei de maine?

"Anul viitor va fi mai prost decat 2009, iar evolutia pietei de retail se va situa la nivelul celui de-al doilea semestru al anului trecut. Anul 2010 nu va incepe bine ca in 2009, situatie care se va prelungi pana spre sfarsit, astfel incat la inceputul lui 2011 speram sa atingem, poate, nivelul lui 2008", spune Caius Crisan, seful lantului de magazine Profi.

Magazinul de tip discount pare a fi modelul cel mai potrivit pentru criza economica, prin politica de mentinere a preturilor la nivel scazut. "Anul viitor va fi primul in care hard discounterii vor avea un cuvant greu de spus in retailul romanesc", a punctat Alexandru Vlad, directorul executiv al lantului de magazine de tip cash&carry Selgros, in cadrul unui forum despre piata de profil.

Citeste si:
Toyota susține că va rămâne pe profit în ciuda crizei COVID-19
Toyota susține că va rămâne...
Citeste si:
Cum sa scapi de durerea de stomac: 5 solutii rapide
Cum sa scapi de durerea de...

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.