"Cred ca odata cu intrarea masiva a hard discounterilor (magazine cu preturile cele mai mici - n. red.) pe piata romaneasca impreuna cu scaderea preturilor din real estate, peisajul retailului local se va schimba total. Anul viitor va fi primul in care hard discounterii vor avea un cuvant greu de spus in retailul romanesc", a declarat Alexandru Vlad, directorul executiv al Selgros Romania.
Despre autor:
Citeste articolul integral pe Wall-street.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Social Impact Award: 10 idei pentru binele societății vor fi incubate în vara...
Sursa: green.start-up.ro
-
Pickles, localul cu murături prăjite care-ți trezește simțurile
Sursa: start-up.ro
-
Cheesecake cu afine, un desert incredibil de pufos și delicios pentru această...
Sursa: garbo.ro
-
Ana Nicolescu, change strategist: Antreprenoriatul nu e greu. Ce e greu e să...
Sursa: kudika.ro
-
Top 5 motive pentru care un client renunță la magazinul sau la brandul preferat
Sursa: retail.ro
-
NN are 2,2 milioane de clienți în România
Sursa: futurebanking.ro
-
Recorduri de temperatură pentru această perioadă. ANM anunță cod portocaliu...
Sursa: wall-street.ro