Criza ecomica va fi o rampa de lansare pentru magazinele de tip discount, cu preturi mici, singurele care au anuntat investitii masive in extindere in perioada urmatoare.
Criza ecomica va fi o rampa de lansare pentru magazinele de tip discount, cu preturi mici, singurele care au anuntat investitii masive in extindere in perioada urmatoare.

"Cred ca odata cu intrarea masiva a hard discounterilor (magazine cu preturile cele mai mici - n. red.) pe piata romaneasca impreuna cu scaderea preturilor din real estate, peisajul retailului local se va schimba total. Anul viitor va fi primul in care hard discounterii vor avea un cuvant greu de spus in retailul romanesc", a declarat Alexandru Vlad, directorul executiv al Selgros Romania.


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.