Retailerul de electronice, electrocasnice si IT&C Domo anticipeaza pentru anul acesta vanzari on-line de aproximativ 20 mil. euro, in crestere cu 25% fata de anul trecut, desi businessul clasic va incheia anul in scadere cu cel putin 20%. Strateg
Retailerul de electronice, electrocasnice si IT&C Domo anticipeaza pentru anul acesta vanzari on-line de aproximativ 20 milioane de euro, in crestere cu 25% fata de anul trecut, desi businessul clasic va incheia anul in scadere cu cel putin 20%.

Strategia companiei este de a-si asigura o felie din venit si din on-line. Principalul concurent, Altex, vede in schimb on-line-ul ca pe o extensie a businessului clasic, cu o pondere neglijabila in afacerile totale.


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Financiarul.com


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.