"Anul trecut am inregistrat o cifra de afaceri cu 4% mai mare in euro, decat in 2007. Pentru anul 2009, avem ca obiective in acest moment cresterea cifrei de afaceri pana la 230 de milioane de lei si obtinerea unui profit de 2-3% din afaceri", a spus directorul de marketing al companiei, Gabriela Mandrea.
Despre autor:
Citeste articolul integral pe Standard.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Alina Rachieru, Pineberry: Mulți români caută și cumpără produse doar la preț...
Sursa: retail.ro
-
StepFWD lansează înscrierile pentru cohorta 2022 a pre-acceleratorului
Sursa: start-up.ro
-
Fuergy, slovacii care vor să aducă independența energetică în Europa
Sursa: green.start-up.ro
-
Etalare de Tarot: Ce cumpănă treci în iunie 2022?
Sursa: garbo.ro
-
Visa și Western Union lansează WU+ în România și Germania
Sursa: futurebanking.ro
-
Zece schimbări care te pot surprinde în sarcină
Sursa: kudika.ro
-
Formularul digital dedicat înscrierii în programul de granturi pentru...
Sursa: wall-street.ro