Lantul de retail se alatura astfel principalilor concurenti de pe piata locala care si-au lansat propriile marci: Marca 1, lansata de Carrefour in 2004, Winny, marca retailerului francez Cora, lansata in 2005, ARO, marca proprie al Metro Cash&Carry si Clever lansata de Billa in 2004.
Despre autor:
Citeste articolul integral pe Wall-street.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Startup Reaktor, ”mini MBA” pentru startup-urile la început de drum
Sursa: start-up.ro
-
IFC finanțează Banca Transilvania pentru împrumuturi blue
Sursa: futurebanking.ro
-
Frumusețe sustenabilă: drumul L’Oréal pentru a avea ambalaje mai verzi
Sursa: green.start-up.ro
-
Ambasadorul Elveţiei la București: Românii fac cea mai bună carne de Angus...
Sursa: retail.ro
-
Când viața îți oferă lămâi, asigură-te că îți faci cea mai bună limonadă!
Sursa: garbo.ro
-
Celia, probleme cu inima după ce a născut! Vedeta a vorbit despre afecțiunea...
Sursa: kudika.ro
-
Turcia acceptă oficial ca Suedia și Finlanda să intre în NATO
Sursa: wall-street.ro