In Romania, achizitiile facute pe piata de retail in ultimii ani, Metro, Rewe, Carrefour, Auchan, Lidl&Schwaz, Spar si Tengelmann au avut o valoare totala de aproximativ 100 milioane de euro, de 15 ori mai mica decat cele incheiate in ultimii doi-trei ani in Polonia, potrivit Business Standard.
Tinta posibilelor achizitii in urmatorii ani ar putea fi lanturile de supermarketuri independente, iar pe termen mediu putem asista la tranzactii de lanturi din cadrul grupurilor.
Despre autor:
Citeste articolul integral pe Standard.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Cum să investești într-un startup: primii pași
Sursa: start-up.ro
-
Raportarea ESG și de ce este esențială pentru orice companie listată la bursă
Sursa: green.start-up.ro
-
Povestea Precious Circuit, start-up-ul fondat de doi tineri care fac...
Sursa: retail.ro
-
Părintele Porfirie: Medicamentul şi marele secret pentru creşterea copiilor
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt echipele care concurează la America Express? Acum s-a aflat! Ce...
Sursa: kudika.ro
-
CEC Bank, profit net de 54,2 milioane de lei în primul trimestru din 2022
Sursa: futurebanking.ro
-
România, pe locul 1 în UE la numărul de podgorii. Avem însă viță de vie...
Sursa: wall-street.ro