20 Iunie 2008 , 10:09 in CorporateNews

In Romania, achizitiile facute pe piata de retail in ultimii ani, Metro, Rewe, Carrefour, Auchan, Lidl&Schwaz, Spar si Tengelmann au avut o valoare totala de aproximativ 100 milioane de euro, de 15 ori mai mica decat cele incheiate in ultimii doi-trei ani in Polonia, potrivit Business Standard.

Tinta posibilelor achizitii in urmatorii ani ar putea fi lanturile de supermarketuri independente, iar pe termen mediu putem asista la tranzactii de lanturi din cadrul grupurilor.

Citeste articolul integral pe Standard.ro



Te-ar putea interesa si:

Vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri?
Urmareste-ne si pe Facebook
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Twitter

Aboneaza-te la 9AM sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Piata de retail din Romania, de 15 ori mai mica decat in Polonia.