CorporateNews31 Martie 200812:38

Lectura sub un minut

Conform Business Standard, un sondaj efectuat de revista online brandchannel.com cu privire la marcile cu cel mai mare impact asupra consumatorilor, Apple a ocupat prima pozitie. In acelasi timp marci precum Microsoft sau United States au fost desemnate marci care ar avea nevoie de imbunatatiri.


Cei chestionati au apreciat faptul ca Apple se reinventeaza si ofera tot timpul o noua perspectiva asupra lucrurilor. Dupa Apple, cele mai inspirate branduri sunt Nike, Coca-Cola, Google si Starbucks.

,Retail,sondaj,apple,microsoft,Coca Cola,google,Starbucks,brand,

Citeste si:
Google incepe 2020 cu schimbari majore – Criticile nu au intarziat s
Google incepe 2020 cu...

Citeste articolul integral pe Standard.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.