Conform Ziarul Finaciar, Bally, brandul elvetian de imbracaminte de lux, si-a facut loc pe piata romaneasca printr-un magazin deschis in Capitala. Magazinul a necesitat o investitie de 500.000 de euro, alegandu-se o "locatie de imagine" ce ocupa 100 metri patrati.
Despre autor:
Citeste articolul integral pe Zf.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Cum să investești într-un startup: primii pași
Sursa: start-up.ro
-
Raportarea ESG și de ce este esențială pentru orice companie listată la bursă
Sursa: green.start-up.ro
-
Povestea Precious Circuit, start-up-ul fondat de doi tineri care fac...
Sursa: retail.ro
-
Raiffeisen Bank majorează dobânzile la produsele de economisire în lei
Sursa: futurebanking.ro
-
Părintele Porfirie: Medicamentul şi marele secret pentru creşterea copiilor
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt echipele care concurează la America Express? Acum s-a aflat! Ce...
Sursa: kudika.ro
-
Sfaturi ANPC pentru rezervarea unei vacanțe: la ce să fim atenți
Sursa: wall-street.ro