Terenul cumparat de Lidl de la PepsiAmericas în Capitala pentru a deschide un magazin se afla între cartierele Rahova si Ferentari. Într-o zona pe care marii retailer au ocolit-o, Lidl a decis sa îsi deschida magazin exact lânga concurenta, reteaua de magazine de discount Penny Market. Desi foarte zgârcita în anunturi, reteaua de magazine de discount Lidl îsi face tot mai simtita prezenta pe piata româneasca. ...

Terenul cumpărat de Lidl de la PepsiAmericas în Capitală pentru a deschide un magazin se află între cartierele Rahova şi Ferentari. Într-o zonă pe care marii retailer au ocolit-o, Lidl a decis să îşi deschidă magazin exact lângă concurenţă, reţeaua de magazine de discount Penny Market.

Deşi foarte zgârcită în anunţuri, reţeaua de magazine de discount Lidl îşi face tot mai simţită prezenţa pe piaţa românească. Încă nu a deschis niciun magazin, însă cumpără terenuri peste tot în ţară.

Având o reputaţie de discounter agresiv, cu preţuri prin care îşi surclasează competitorii, Lidl mizează în special pe cumpărătorii cu venituri mici, vizând zonele mai sărace ale României, unde alţi retaileri nu au îndrăznit să deschidă magazine, cum este nordul Moldovei, de exemplu.

Citeste si:
Parada LGBT din Sydney, desfăşurată aşa cum era prevăzut, în ciuda...
Parada LGBT din Sydney,...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Citeste articolul integral pe Capital.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.