Principalii retaileri din centrul de cumparaturi Mega Fun, din Capitala, au inregistrat o crestere a volumului vanzarilor de 30% in primul weekend din 2010. În aceeasi perioada, zonele destinate distractiei si-au dublat vanzarile, potrivit managerului mall-ului, Israel Visel.
Principalii retaileri din centrul de cumparaturi Mega Fun, din Capitala, au inregistrat o crestere a volumului vanzarilor de 30% in primul weekend din 2010. In aceeasi perioada, zonele destinate distractiei si-au dublat vanzarile, potrivit managerului mall-ului, Israel Visel.

Pe parcursul celor doua zile, sambata si duminica, centrul de cumparaturi a fost vizitat de 225.000 de persoane. Cea mai aglomearta zi din punct de vedere al traficului de la deschiderea centrului de shopping a fost sambata, 2 ianuarie, cand Mega Fun a fost vizitat de peste 120.000 de bucuresteni.

Citeste articolul integral pe Money.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.