Conform unui comunicat de presa remis redactiei CorporateNews, pentru multi dezvoltatori de proiecte imobiliare rezidentiale din Romania, vanzarea proprietatilor catre clienti straini poate parea un procedeu greoi, necesitand regandirea activitatilor de marketing si o intelegere a modului in care trebuie interactionat cu agentiile imobiliare din strainatate.

Oricum, in realitate, filozofia de business ramane aceeasi, dupa cum declara Tibor Fuchsel, territory manager la Overseas Property Professional (OPP). Fuchsel continua:

" Modificarile nu sunt de substanta, asa cum s-ar crede la prima vedere - fundamentul business-ului ramane acelasi. Dezvoltatorul doreste sa-si vanda apartamentele printr-un intermediar si chiar daca folosesti o agentie imobiliara romana, cu sediul in Romania si care se adreseaza romanilor sau o agentie imobiliara din strainatate care se adreseaza clientelei sale locale - relatia de afaceri se conduce pe aceleasi principii. Singura mare provocare este crearea unui cadru de relatii cu agentii imobiliari din strainatate si aceasta este o directie in care OPP deja lucreaza ca cativa dezvoltatori importanti din Romania."

Fuchsel explica: " Brand-ul OPP incorporeaza doua reviste de business imobiliar cu site-urile aferente, expozitia OPPLive, unde agentii si dezvoltatorii se intalnesc pentru a invata noi strategii de business si a demara sau consolida parteneriate. Utilizand platforma OPP, dezvoltatorii pot structura o campanie care sa utilizeze cu succes materialele tiparite, mediul online si marketingul fata-in-fata pentru a atrage parteneri cheie."

Retail jobs

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

O campanie tipica poate fi structurata astfel incat sa combine urmatoarele elemente pentru a maximiza rezultatele: Publicitate tiparita in publicatiile lunare OPP si OPP Russia pentru a construi awareness pentru brand, credibilitate si incredere in randul agentilor imobiliari din Europa si Rusia. Este recomandata o campanie de 3-6 luni pentru efect maxim.

Activitati online prin direct mailing si publicitate prin bannere catre cea mai mare baza de date disponibila pe piata, constand in 56,000 agenti imobiliari din lumea intreaga si 7,000 de agenti imobiliari din Rusia si fostele state ale Uniunii Sovietice, pentru a conduce catre raspunsuri directe si a incuraja un dialog (fie inainte de discutii fata in fata in cadrul targului OPPLive din Noiembrie sau ca follow up dupa targ).

Prezenta la expozitia OPPLive 08. Aceasta este o oportunitate de a intalni peste 3,000 de agenti cheie, fata in fata la un eveniment de 2 zile in Londra pe 25 si 26 noiembrie. Conferinta si expozitia va vor permite sa va dezvoltati relatiile de afaceri, sa discutati cu agentii externi metode de a va promova cat mai bine proprietatile, a crea un networking cu profesionisti de top si a participa la un set de conferinte care va vor dezvolta abilitatile in marketingul si vanzarea proprietatilor catre o audienta internationala.

Fuchsel concluzioneaza: " In ciuda conditiilor economice internationale, exista in continuare foarte multi clienti care doresc sa achizitioneze proprietati in strainatate in piete noi pentru ei. Cheia este ca ei sa stie ceea ce oferi - si cel mai direct mod pentru a realiza asta este sa creezi o retea de agenti internationali care sa promoveze si sa vanda pentru tine."

Citeste si:
Stefan Mandachi, omul de afaceri care a construit un metru de...
Stefan Mandachi, omul de...


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Corporatenews.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

{* *}

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.