Conform unui studiu al companiei de consultanta imobiliara Regatta, lanturile marilor magazine avanseaza lent catre orasele mai mici, preferand sa infiinteze reprezentante in cateva dintre orasele mari, informeaza Wall-Street.
"Pe piata Cash&Carry, singurii reprezentanti in Romania sunt Selgros si Metro, prezenti numai in Bucuresti cu 3 magazine Selgros si patru Metro. In restul oraselor analizate, retailerii au ales sa-si deschida in general cate un singur magazin, exceptie facand Pitestiul care nu are inca un Selgros deschis si Braila unde pana acum nu exista nici un magazin reprezentant Metro. Pentru acesta din urma, singura explicatie ar putea fi eventual distanta foarte mica fata de Galati, unde exista o reprezentanta Metro deja", a explicat Dragos Radu, market analyst in cadrul Regatta.
Studiul reflecta situatiei pietelor de retail din primele 13 orase ale Romaniei, dupa numarul de locuitori.

Despre autor:
Citeste articolul integral pe Wall-street.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Reguli pentru raportarea ESG: ce este, etape de implementare, cui se aplică
Sursa: green.start-up.ro
-
Tedi, care vinde și produse la un euro, deschide următoarele două magazine în...
Sursa: retail.ro
-
Kané, restaurantele care spun o poveste într-un București gri
Sursa: start-up.ro
-
Look-uri cu stil: 10 modele elegante de pantaloni cu șlițuri, un trend...
Sursa: garbo.ro
-
Economia pe scurt: ROBOR a ajuns la 5,50% pe an
Sursa: futurebanking.ro
-
Lipsa de calciu (hipocalcemia) la bebeluși și copii
Sursa: kudika.ro
-
Secretarul general al NATO: Ucraina poate să câştige războiul împotriva Rusiei
Sursa: wall-street.ro