CorporateNews21 Septembrie 201011:11

Lectura sub un minut

Retailerul de bricolaj Obi Romania si-a majorat capitalul social cu 79,99 milioane de lei la 207,2 milioane de lei, pentru sustinerea investitiilor din acest an, respectiv deschiderea de magazine in Ploiesti, Sibiu si Bucuresti.
Majorarea capitalul social al Obi Romania sustine deschiderea noilor magazine din acest an, la Ploiesti, Sibiu si Bucuresti.

Expansiunea companiei va continua si in cursul anului 2011 in acelasi ritm. Obiectivul Obi este de a deveni lideri in DIY (n.r. - do it yourself) si in Romania in urmatorii ani, pozitie pe care o detine deja pe piata de DIY din Europa Centrala si de Est", a declarat Romano Quinzi, country manager Obi pentru Romania.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.