Medicover, alaturi de Cohn&Jansen, a fost primul brand din Romania care a comunicat pe segmental serviciilor de sanatate privata, se arata intr-un comunicat de presa remis redactiei CorporateNews.

Medicover a fost declarat Superbrandul anului 2008 pe domeniul serviciilor de sanatate private din Romania. Includerea brandului Medicover in randul celor mai renumite marci din Romania vine ca o recunoastere a efortului sustinut pe comunicare si branding pe care compania l-a depus de-a lungul timpului.

In colaborare cu agentia de creatie Cohn&Jansen, Medicover a fost primul brand din Romania care a comunicat pe segmentul serviciilor de sanatate privata sub sloganul “Medicul tau personal”.

An de an, Medicover a construit o imagine de brand consecventa realizand o serie de campanii de comunicare, printre care “Povara - Cand unul este bolnav, al doilea munceste de doua ori mai mult” (insert machete) dedicata promovarii abonamentelor pentru companii,- “Nu-ti trata copilul ca pe un adult” (insert machete) – dedicata promovarii abonamentului pentru copii, Kidcard”, - “Cancerul nu doare” (insert machete) – dedicata preventiei cancerului de col uterin si cancerului la san. Medicover a demonstrat de-a lungul timpului, ca prin experienta si servicii, poate sa satisfaca clientii, avand in acelasi timp o comunicare consecventa, toate acestea contribuind la reputatia excelenta a companiei.

Citeste si:
Romgermed a investit 500.000 de euro intr-un nou laborator
Romgermed a investit 500.000...

Clasamentul final SuperBrands 2008 a fost realizat dupa criteriile reputatie si prestigiu, calitate, incredere si diferentiere pe piata si este condus de Orange, Vodafone, Coca-Cola, Petrom si Nokia. Caracteristicile unui Business Superbrands sunt: companie cu performante bune, companie cu produse si servicii de foarte buna calitate, reputatie excelenta, companie de incredere si companie solida. Selectia s-a bazat si pe rezultatele unui studiu cantitativ la nivel de Bucuresti si in 17 orase din Romania realizat de Superbrands Romania si AC Nielsen.

Citeste articolul integral pe Corporatenews.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.