Potrivit Wall-Street, in ceea ce priveste canalele de distributie, vanzarile cu amanuntul au inregistrat o crestere majora, de 19,2%, in comparatie cu cea de spital, care a raportat o scadere de 19,7%, ceea ce a dus la majorarea vanzarilor la OTC-uri (produse farmaceutice eliberate fara prescriptie medicala) cu 19,8%.

Cei mai importanti retaileri farmaceutici din Romania au intetit competitia, orientandu-si tot mai multe fonduri catre nise tot mai populare, precum segmentul dermocosmeticelor, catre comertul online sau catre zonele rurale, o piata cu un potential inca neexploatat.

Lantul de farmacii Sensiblu, liderul pietei de profil din Romania si parte a grupului olandez farmaceutic A&D Pharma, a trecut, anul trecut, de pragul celor 100 de milioane de euro ca cifra de afaceri, majorandu-si afacerile cu 36%, pana la valoarea de 122 milioane de euro.

Retail jobs pharma,industrie,Sensiblu,farmaceutic,farmacii online,comert online,

Despre autor:

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.