Potrivit Wall-Street, in ceea ce priveste canalele de distributie, vanzarile cu amanuntul au inregistrat o crestere majora, de 19,2%, in comparatie cu cea de spital, care a raportat o scadere de 19,7%, ceea ce a dus la majorarea vanzarilor la OTC-uri (produse farmaceutice eliberate fara prescriptie medicala) cu 19,8%.
Cei mai importanti retaileri farmaceutici din Romania au intetit competitia, orientandu-si tot mai multe fonduri catre nise tot mai populare, precum segmentul dermocosmeticelor, catre comertul online sau catre zonele rurale, o piata cu un potential inca neexploatat.
Lantul de farmacii Sensiblu, liderul pietei de profil din Romania si parte a grupului olandez farmaceutic A&D Pharma, a trecut, anul trecut, de pragul celor 100 de milioane de euro ca cifra de afaceri, majorandu-si afacerile cu 36%, pana la valoarea de 122 milioane de euro.

Despre autor:
Citeste articolul integral pe Wall-street.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ambasadorul Elveţiei la București: Românii fac cea mai bună carne de Angus...
Sursa: retail.ro
-
Zodiile aflate sub steaua Abundenței și a norocului în IULIE 2022: Atrag...
Sursa: garbo.ro
-
Statele UE, consens în planul privind clima. Doar mașini electrice la vânzare...
Sursa: green.start-up.ro
-
Debirocratizare: Legea Interoperabilității, adoptată de Camera Deputaților
Sursa: start-up.ro
-
Fintech-ul myPOS deschide magazin în București
Sursa: futurebanking.ro
-
Cum își menține Andrea Esca tenul tânăr? Secretele prezentatoarei de știri...
Sursa: kudika.ro
-
Ucraina anunță cel mai mare schimb de prizonieri cu Rusia. Câți soldați...
Sursa: wall-street.ro