CorporateNews2 Februarie 201115:30

Lectura de 2 minute

Cocor, singurul centru comercial tip department store din Bucuresti, intensifica activitatile de marketing si comunicare incepand cu luna ianuarie 2011, pe fondul colaborarii cu Albert Craiciu, specialist in marketing, si agentia de relatii publice Pi2 [p i : t u] PR.

Albert Craiciu a fost numit Marketing Director in cadrul Cocor, urmand sa se ocupe de elaborarea strategiilor de marketing pe termen scurt si mediu in contextul accentuarii mediului concurential. La baza deciziilor strategice vor sta cercetari de piata cantitative si calitative pentru a putea cunoaste mai bine clientii actuali si potentiali, preferintele de shopping si afinitatile pentru anumite branduri.

In paralel, Cocor a externalizat activitatile de comunicare si relatii publice catre agentia Pi2 PR, cu care a colaborat anterior pe proiecte de social media. Agentia Pi2 PR a preluat din 2011 toate activitatile aferente implementarii strategiei de comunicare Cocor: media relations, event management, business to business communication, business to consumer communication.

Un prim proiect realizat in urma colaborarii dintre Albert Craiciu, Director de Marketing, si agentia Pi2 PR a fost lansarea Walk Of Fame din Piata Timpului Bucuresti (in imediata vecinatate a magazinului Cocor). Walk Of Fame este un proiect cultural care va gazdui stelele celor mai consacrati actori romani in semn de apreciere si promovare a valorilor artistice din Romania. Proiectul a fost lansat pe 31 ianuarie, prin inaugurarea primei stele, ce a fost acordata actorului Florin Piersic.

“In perioada urmatoare, dorim sa crestem notorietatea magazinului Cocor pe piata de retail si sa crestem vizibilitatea brandurilor pe care le gazduim. Tocmai de aceea am ales sa extindem eforturile de marketing sub coordonarea lui Albert Craiciu si sa aplicam o campanie intensa de comunicare prin colaborarea cu agentia de comunicare Pi2 PR” a declarat Dan Barbulescu, Presedintele Consiliului de Administratie al Cocor S.A.

Citeste si:
Pierderile Cocor s-au dublat in primele noua luni
Pierderile Cocor s-au dublat...

In urma deschiderii magazinului Cocor in octombrie 2010, compania care controleaza centrul comercial, COCOR SA (COCR), a inregistrat in ultimul trimestru al anului 2010 o cifra de afaceri de 8.4 mil lei, dublu fata de aceasi perioada din 2009 si un profit din exploatare de 2.8 mil lei, egal cu cel bugetat, fata de numai 0,03 mil lei in aceeasi perioada a anului anterior.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.