2010 este un an mai dificil decat 2009 pentru relatii publice, afirma Imola Zoltan, managing partenerul McCann PR, care se asteapta la un profit mai scazut pentru agentia pe care o conduce. In 2009, McCann PR a fost cea mai profitabila agentie de pe piata locala de relatii publice, cu 368.000 euro (1,5 mil. lei).
Business-ul McCann PR, care s-a cifrat anul trecut la 2,3 milioane euro (10 mil. lei)se va mentine, cel mai probabil, la acelasi nivel in 2010, potrivit managing partener-ului companiei.

"Conform cifrelor cu care am incheiat trimestrul trei, cifra de afaceri va fi comparabila cu cea de anul trecut. Nu cred ca vom depasi 10 milioane lei, iar profitul va fi de asemenea comparabil, poate totusi ceva mai scazut, avand in vedere ca anul acesta a fost un an mai dificil decat 2009", a declarat Zoltan.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.